sobota, 9 stycznia 2016

Nowy Rok i trochę nowych postanowień. Mam nadzieję, że w tym roku wrócę do prowadzenia bloga bo sporo mnie tu nie było. Mimo wielu nowych rozdziałów czekających mnie w 2016 roku mam nadzieję, że i tu będę w stanie zaglądać częściej.

A dla tych co mnie jeszcze choć czasem odwiedzają kilka migawek ostatnio tworzonych kartek.
Zdjęcia niestety nie wyszły tak dobre jak bym chciała - ale nadal pracuję nad jakąś sensowną metodą ich robienia.
Stempelek ośmiorniczka kolorowany dawno temu czekał na swoją kolej i jak widać doczekał się. Napis "Thank you" embrossing na gorąco.  

 Zarówno ramka jak i napis pokryte glossy, a element z chłopcem idealnie się wkomponował. Karteczka wyszła wystarczająco prosta i wystarczająco ozdobna.

Ponieważ nadal mam słabość do zębatek to powstała taka karteczka. Zupełnie niezobowiązująca.

I na koniec kilka migawek kartek świątecznych:


Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz